zondag 9 januari 2011

Meisjes wafels



Ik kom er net achter dat ik de kooktak(nee de baktak) ben van de drie zodejuus.
Ik heb al weer een bakplaatje.
Dit keer Brusselse wafels met roze slagroom, dit gister gezien bij de BZT show.
De meiden op tv wilden graag een kapsel van slagroom, maar mochten dat thuis niet.
Mijn dochter die wilde dat ook wel.
Maar toen ik zei dat het mocht, was ze ineens bang dat haar mooie nieuwe pyjama, die ze vandaag de hele dag wil gaan dragen, vies zou worden. Nou ja dan maar bij de zelf gemaakte wafels, ook mooi en lekkerrrrrrr. Fijne rustige hang zondag, lekker zonnetje in huis, net de hond heerlijk laten rennen over bergen zand in nieuwbouwwijk hier om de hoek, het was net alsof we op het strand waren.

1 opmerking:

  1. Wanneer hebben we een proefsessie? Het ziet er heerlijk en mooi uit maar hoe zal het smaken.....

    BeantwoordenVerwijderen